Jaha?


Jahopp, nu är innebandyn snart slut. Seriens sista match på lördag emot Frölunda. Sist vi mötte dom vann vi med 2-10. Men iofs, jag fick typ 3 skott på mig också. Jag var riktigt jävla kass och bakfull!
Nu kommer revanchen på lördag med en solklar 0:a!
Sen så hoppas jag på ett bravur med glädje för serieuppgång - det kommer bli fett nice!
Det kommer bli absolut tuffare, mera träningar, mera fys, bättre konkurenter, "större" resor och absolut en tuffare serie!

Idag lämnade jag in min tv på lagning, finally!
Efter många om och men så är den äntligen där iaf. Jag gick upp på morgonens arsle idag, johanna kom hit snäll som hon är för att hjälpa mig. Vi åker till Net On Nets verkstad som har öppet 8-17 ENLIGT HEMSIDAN. Men neeejje!
När vi kom dit så öppnade dom klockan 10. Med andra ord, jag hade gått upp på tok för tidigt och dessutom tjuvat Johanna på hennes sovmorgon, snopet!
En jävligt bitter Kerstin och en trött Johanna satte sig i bilen och åkte därifrån.

Tv:n fick vänta så vi gjorde ett nytt försök efter jobbet. Då gick det bättre, men då var det istället en 70 årig pensionär eller något som stod och jobbade. Och med det menar jag att det tog för fan år och dar innan mitt nummer kom upp på tal. Vilket var typ 3 nr senare efter att vi kom in. Typ 1 timmes väntetid. Men nu är den iaf där, yes.

Jävla massa bök och krångligheter nu det senaste, saker går sönder, protester och predikningar, gnäll, en gnällig hund och en sjuk mamma, ett försenat blogginlägg om kärleken till en ananas. Tiden som aldrig räcker till - eller tid som går för jävla långsamt!

Fortsätter dock framåt med ett leende för tiden som komma skall. Klipper på mitt måttband, skriver mina frågor, går runt och gör mitt bert ljud, lyssnar på musiken och tänker massa kärlek!
Iofs, när jag skriver detta - hur kan jag någonsin vara bitter, egentligen!
Mitt egna svar, aldrig någonsin!

Magic System konserten börjar närma sig och det ska bli sjukt jävla kul. Så som det ser ut nu ska vi röjja på gatornas torg i malmö fredag natt, och på lördagen ska vi på konserten i Köpenhamn som inkluerar en sjuk efterfest!
Söndagen, och just faktiskt den söndagen som vi befinner oss i Danmark så är det Köpenhamns största shoppingdag. Då ska vi käka feeeet bakfylle mat, på med solglasögonen, kolla folk, kolla affärer - och för min del, kanske en återställare? 1-3 Maj, Hell Yeah!

Just det ja!
By the way - 1 år närmare döden nu snart också!

Kom min älskade,
månen är stor och alla mina fönster är öppna inatt.
Öppna mot världen där kärleken bor...
Bara kom,
håll mej vaken inatt.
Vi är kvar - vi är tiden som går, bara du och jag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0