Magic System

Whuuuaa.
Snart ska vi köpa Magic System konsert biljetterna. Whua whua wiie wah!
Fan det ska bli så sjukt kul. Bara det och få komma ner mot malmö och möta gamla polare, festa lite - ströva runt. Gå på den sinnessjuka dansfesten i Köpenhamn. Det roliga är ju att jag är typ mer faschinerad utav deras dansare som dansar. Dom är typ 20 pers, och jag fattar fan inte hur dom kan röra sig så som dom gör. Haha!
Aja - det bli så som jag och Alexa sa. Med alkohol i kroppen då tror knoppen att man är på toppen. Vi lär förmodligen försöka efterlikna, men det lär väl bli mer shimpans aktigt!

Efter att ha haft en hyffsat bitter vecka - inte så, men haha - jag har varit en bitterfitta. Inte direkt funnits någon anledning till det, eller att saker och ting tagit emot.
Bara det att jag börjar bli sällskapssjuk efter dig nu mitt hjärta!
Grymt mycket också, men den lilla dos som jag fick idag - klarar jag mig på. I alla fall tills imorgon bitti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0