How Far we´ve come!

Älskar låten mest för att det är Matchbox.
Allt handlar mer eller mindre om vad vi behöver tänka på, vad som vi verkligen behöver, det vi behöver tänka på!
Man kan göra så mycket förtänkande, det är mycket press på unga idag -  så som tänk på utbildningar, karriärer ...
rent utsagt framtid. Jag vet vilken typ av framtid jag vill ha. En bra, men ingen mer än mig kan ge mig den - och jag är nöjd med ordet bra idag!
Det är absolut inget fel på att planera i förtid och så. Absolut inte det jag menar, men ibland så glömmer man något - så som att leva i nuet - det som finns hos oss här idag - för det kan mycke väl bli våran Framtid!
 Yepp, denna låten får mig och dansa i badkaret i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0