och ur askan stiger ...

Jag säger bara två saker ... influensan och saknad går absolut inte ihop!
Jag blir sällan sjuk och är imun emot det mesta, men när jag väl blir det - så tar jag i rejält. För fy fan vad denna veckan har varit en Pain in the Ass.
40 graders feber, man fryser, svettas,fryser,svettas. En jävla migrän och man avisar allt ljud och ljus, snorig som Niagara fallen och en kropp som hamnat i koma. Jävligt mycket gnäll i början på detta inlägg ... Men vad det gäller mig och sjukdomar när jag väl är riktigt sjuk. Dom som känner mig vet hur klen, ynklig och små patetisk jag blir!

Jag har i princip sovit fem dagar i streck, har givetvis krälat mig till toaletten någon gång då och då. Knaprat några kartor panodil, tiparol och dikloflonak. Har knappt ätit något, vilket min vikt gnäller över idag - men det är ett problem att ta itu med på Mån.

Nu ligger jag i sängen och njuter av min första snus, Mp3:n rullar min älsklings playlist och Lejonkungen 2 visas på Tv:n.
Har slängt iväg några nya jobbansökningar, och det komiska var att med en utav ansökningarna - så hann jag knappt få iväg det innan "hon" ringde. Yesbox - jag har äntligen fått en intervjuv! woho! :) Tisdag kl.14.30.

Match mot Stenungsund imorgon och det känns si sådär. Fine, jag är uppe på fötterna. Men matchklar, det är ytterst tveksamt.

Kommer en mer välbefinnande blogg inom kort, förtillfället så har jag tre råttor som springer omkring överallt och ingenstans.

Saknar dig Z.
Sett dina bilder, man blir lite avundsjuk - men jag har fått det perfekta skrivbordsunderläget! ;)
Det är din playlist, varje dag, varje natt, hela tiden.
Och det är du och ingen annan, och absolut ingen annanstans som jag hellre vill vara än med dig!


Veckans Låt.

Matisyahu - Time of your song

"Keep my feet on the ground and my head in the clouds.
I'm the arrow, you're my bow ... shoot me forth and I will go!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0