Resumé

Nu när jag höll på med mitt blogg inlägg så tänkte jag ännu en gång slänga in ett klipp från Youtube och lämna några kommentarer. Men det är ju i princip det ända jag gjort nu i det sista, och det är lite tecken på lathet. Såå, ska väl försöka och få fram något vettigare istället, en resume ifrån helgen kanske!

I fredags hade vi After Work med jobbet. Oerhört trevligt och jävligt roligt!
När klockan slog 17.00 så sprang vi runt och gjorde oss iordning, våra tre pojkar satt vid varsin dator och skulle kolla på "snygga" tjejer - den första kollade på muterade bävrar och halvskapta bläckfisk jag vet inte vad människor. Den andre kollade på snyggast.se, I rest my case! Och den tredje satt mest och dregglade lite över kända fotomodeller.
Chefen kom med lite system kassar och vi körde en samling vid lunchbordet. Det var då jag blev intrudicerad till spelet "Fuck Dealer" ... Nu har jag lärt mig ett nytt öl spel, och det var jävligt roligt. Var lite halvt som halvt rund om fötterna någon timma senare. Många goa skratt kom det i alla fall. Vi åkte in mot stan men på något konstigt vänster så var vi bara 4 stycken som tog vagnen utav 10, men det var en grym resa. Tidigare under kvällen så skulle vi nämna olika hästraser då jag slängde ur mig Arab, vilket enligt våran häst expert inte var korrekt. Det heter ju faktiskt Arabiskt fullblod. Daaah!
Men vår briljanta Tobias kläckte hur sig Skepplands Ponny. Okej!? Det heter ju ändå Shettlands ponny, men fine!
Det var något han fick äta upp resten av kvällen. I alla fall, poängen med det här häst dramat var att jag ville berätta att vi startade en insamling på spårvagnen in för att rädda våra vackra Skepplands ponnysar. Gossiiii mochi boo!
Skjut mig, jag äter dom till frukost!

Väl på Victoria var det massa dricka, snack och dans. Jag försökte auktionera ut min chef till bartendern. Trodde verkligen att det var en helt vattentät försäljning när jag sade till honom "Joooo. men kom igen nu - jag bjuder på den första månaden gratis och det är HELT BINDNINGSFRITT, bara till att prova på!"
Attans, han nöp inte på det dock! Synd!
Kvällen slutade hyffsat tidigt för mig. Däckade i soffan efter en café skåne macka och lite tjöt med min mor strax efter tolv.

Lördagen var det så lugnt så. Vaknade åt frukost, drack två koppar kaffe. Somnade om, vaknade åt. Och sen så var man som en slav för soffan. Tryckte lite filmer, kollade på melodifestivalen - vilket jag egentligen gett upp för längesedan. Och det är enbart bara för att de låtar som jag vill ska gå vidare åker alltid ut först. Och jag blir så jävla trött på det!
Fick prata med min snäcka en liten stund ... Det roliga är att när man tänker på henne som mest, då säger det poff - och så är hon helt plötsligt där. Eller ah, i vårat fall ... i alla fall på andra sidan luren!
Det bröt ganska fort, så det lämnade en kväll med abstinens och en otrolig längtan. Hade en sån dag nu i mitten av veckan ungefär, då höll jag nog för första gången på och bli riktigt knäpp. Smög in till min mamma som låg och tittade på tv, la mig brevid henne och somnade ganska gott. Lite skönt med en viss typ av närhet, men den fick faktiskt duga nu när du är borta!

Söndagen har bara bestått av att sova, äta, sova, äta, sova, äta, sova ... Lite serier kom tillbaka, one three hill, gossip girl sen har jag ju faktiskt blivit torsk för "jag överlevde en japansk tv show." Massa amerikanska idioter som utsätter sig för japanernas påhitt.

Ny arbetsvecka är kommen, imorgon kommer nog bli soft. Massa snack om fredagen och så.
Nu är det slutspurten för innebandyn. Grundsund jagar oss i hälarna, så nu är det jävligt viktigt för oss och inte tappa. Dom har i princip "lätta" motstånd kvar medan vi ligger inför möten så som Lerum, Lindome och Pixbo. Tre heta matcher som kommer kräva minsta lilla prestation för att kamma hem! Allt kan nu hända!

Veckans öronplåga:

Shania Twain Ft Bryan Adams - From this moment.

Michael Bublé - Home.
The Fray - She is.
Ryan Leslie - Addiction.
Kyla - Without You.
Avril Lavigne - Innocence. Raaaw - vilken låt.
Incubus - I miss you.

Sen så kommer det efterlängtade Youtube klippet. Haha - är bara tvungen, men hon är så briljant. För att vara en skate/punk artist så har hon kommit ut med något alldeles extra. Låten innocence som hon gjort är underbar men det finns fler! Avril Lavigne - When You´re Gone.


"The days feels like years when I´m alone.
The pieces of my heart are missing you and the face I came to know is missing too.
All I ever wanted was for you to know that everything I do ... I give my heart and soul,
but I can hardly breathe!
I need to feel you here with me...
... I miss you!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0