Pickin out the trash.


Helgen har varit lätt den bästa på länge!

Fredagen bjöd på en jävla härlig bakfylla pga en ganska impulsiv torsdag. Men det var bara upp och hoppa, in till stan, köpte en ny skjorta, en jävla massa sushi (15 bitar) och hem till min söta lilla fru. Där satt vi och grämde oss över vår huvudvärk och kommande prestationen för en sju jävla fest!

Vi var 4 tjejer, eller ah - snarare 3 som pimplade i sig en jävla massa ny "bensin" medans en annan liten partyblopper dvs jag - smuttade på en öl i över en timma. Vi började röra oss mot fest som var på Rio Rio båten. En utav polarna hade hyrt halva skiten, ett jävla dunkandes R&B - hip hop fest. Jag var som fisken i vattnet!

En utav oss fick sparken ut ur festen,
det var inte jag. Så vi ranglade vidare och hamnade på kära Valand.
Där var det mest tjöt och spel för min del. Vakten kom till slut och sa: "nu får ni änna ta och gå hem, vi har stängt"

Aja - gänget drog vidare till BK och stormade stället. 2 taxi bilar senare så var det ny fest på Redbergsplatsen till 8 på morgonen och som slutade med det största skedliggandet jag varit med om iaf. 5 på rad - fett nice!

Kommentaren för natten var helt klart:


A - "Men hallåååååååå, håll om mig då. hallå hallåååååååå"

Jag - "haha, öh okej"

A - "men hallååååå" (med lite tillhörande gnäll som man inte förstod)

Nattens Sketch:

Sebbe som går runt ensam, mumlandes i lägenheten snorpackad och låssas vara nån spansktalande, bandit - raggare? haha "hola mi fabulosa , los amigos - lockos!" haha

Fuck yeah!

Lördagen var bara rent soft. Massa godis mat, gott sällskap och en cp film - Shortbus. De är en film som finns att hyra, det stod på baksidan att det skulle handla om mycket sex och sånt. Men what the fuck!
En drama film och ah för mig var de mjuk porr. haha. Men men, goa skratt och kvidande. Blev lite mycket för Sebbe. ;)

Massa innebandy har det varit också. Nu har jag två matcher till denna veckan, men en skön ledig helg och en jävla Halloween fest. Fan vad jag ska äga på min utstyrsel!

"En nystångad tjur ligger inte kvar på backen efter och fått skit. Utan den reser sig igen för nya smällar!"

/Ko-Co-Kooooola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0