En natts grubblande.

image3
Sedär ja!
Det var tydligen det ända som behövdes.

Måndag natt kunde jag inte sova - hur mycket jag än vred och vände på mig så gick det inte. Räkna får? Vad fan är det för skit. haha. Asså - efter ett bra tag stirrandes i taket så pallade jag inte mer. Klev upp, drog i täcket - travade ut till soffan och så på med tv:n. Man zappar hysterisk på remoten, finns det något? Inte ett skit ... Ut på nätet, surfar omkring - glor mailen, kollar facebook m.m. Sen så sitter man där igen, efter nån timmes surfande så fanns det inte ett skit och göra - Nödväg, torrent tankning. Hallelujah! Klickar igenom några avsnitt av Heroes & Gameplay. Shyssta serier båda två, men det är inget sömnpiller man vill bara se mer. Trycker hem en film - "The Wedding Daze."

Jävla shysst film, Jason Biggs som huvudroll. En rolig jävel!
Filmen handlar om en kille som hittats sin livskärlek och friar - de tragiska är ju bara att brudjäveln dör, och där står han helt utblottad, liknande Amor halvt näck, insmetad i olja och i röd-glittrande-hotpants.
Iaf, killen blir ju deprimerad - inte så konstigt kanske?
Men en dag på ett fik blir han påtvingad att göra något impulsivt utav sin bästa vän. Han friar till servitrisen och hon säger Ja! (Resten får ni väl ta reda på själva!)  ; )

Jävligt skön film, tyckte om den. Man små skrattade lite här och där. Den fick mig iaf till att tänka till lite. Nu när man varit arbetslös ett tag - så är det i alla fall på tiden och komma igång med något. Nya utmaningar, träffa lite nytt folk, ha lite umgänge och sällskap än att bara mögla ... som jag är så jävla bra på!

Nu är det i alla fall Tisdag natt, och jag googlat runt lite. Jag har bestämt mig för något! Woho! Kan ni tänka er?
Sökt reda på lite information, tagit reda på fakta, ansökningspapper ... Kollat ihop allt så jag fått min lilla röda tråd.
Nu finns det bara en sak kvar ... Agera!

Nyfikna?
Well ... Ni får nog snart vet!

Taata! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0