Vad faaaan händer då!?

Tväär sur! Här är en topp lista utan dess like.
Dock är inte ordningen den samma - allt är bara upp punktat och en fråga är om vad fan är det som händer egentligen!?

- Skottlossning i Mölndal, en kille i 20 års åldern blir skjuten till döds, en annan skadad och flyr för sitt liv till Hisingen där som han i sin tur får hjälp till sjukan.

- Influenstider, fytti faaaaan - tänk om man kunde få slippa dessa sjukdomar!

- En tjej från min gamla gymnasieskola blev mördad för några dagar sedan, hennes kille är misstänkt.

- Jo, de bästa - som gör att denna dagen har blivit en utav dom bästa. Kommer ut från träningen, ute i kungälv - då har nån jävla tattare slått sönder Yaizas bilruta, stökat till som faaaaaaan - glas överallt. Men det komiska var ju självklart att dom enbart snodde min ägodelar och ingen annans. Lucky fucking me, yippikajej - Kul! Tack som fan! Så nu har jag snackat med polisen halva natten, ska ringa till länsförsäkringar imorgon. En jävla massa skitgöra för en sån grej. Bitter som fan!

Ska gå och lägga mig. Sova bort all aggression, för jag svär. Hade ja kommit ut och sett, jag hade jagat ungjävlarna - tagit den ena i nack skinnet och nitat den andre med. Jävla fitta!
Vi nästa blogg tillfälle har de förhopningsvis gått lite mer åt mitt håll, och är betydligt roligare att läsa.
Men jag måste slänga in en sak mitt i allt det bittra, och det är till dig mitt hjärta - du som får mig att hålla humöret uppe!

Cajsa Stina Åkerström - Långt härifrån

"Mörkret faller tungt utanför en sista strimma ljus innan dagen dör, härinne är det varmt och jag slår mig ner. Rösten ur filmen fyller mig för den som talar bär drag av dig, om du ändå vore här just nu!

Nu ser jag dig mot himlen som strör vintergatans stjärnor ovanför ... Älskling fast du är långt härifrån finns du alltid nära mig ändå, för i varje steg och i varje andetag så finns du med mig natt som dag. Och även om det dröjer länge än tills jag får se dig här igen ... Finns det inget som kan hända nu, för det är jag och det är du."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0