Smörlåtarnas popdrottning.

9 Januari och klockan är 13.53

Solen skiner och vi har en klarblå himmel, men allt känns bara mörkt och trist för tillfället.
Det har varit den längsta natten på länge och jag har knappt sovit något. 4 tecknade filmer har fått rulla runt medans jag låg i sängen med ipod lurarna. Så småning om så däcka jag, och vaknade upp av att min mamma knackade på dörren. När jag öppnar den så stod hon utanför med ett leende och en kaffe kopp. Hon ställde den på sängkanten, och jag drog bara täcket över huvudet och tänkte skjut mig!
Det var en sådan känsla då jag kände, nu går jag i idé och så kliver jag upp, si sådär - bra tajmat någon gång i Maj. Då skulle jag iaf hinna duscha, klippa mig och fräscha till mig lite inför sommaren. Haha, skämt och sido.

Igår så var jag på landvetter och sa hej då till mitt hjärta som nu gett sig ut för nya äventyr och erfarenheter. Det ska bli kul och få höra av om allt och få se alla bilder, men de grämer mig lite över att du kommer vara grymt brun. Ett problem som jag får ta itu med senare!

Jag tänker på dig hela tiden ...

Z ka du vet A, det gö R m I g galen men de T finns ingen A nnan än du.

Smörlåtarna poppar igenom min lurar, jag tänker på dig och jag bara ler. En dag så småningom, så kommer jag ha funnit skrivelsen för Bert ljudet, jag har all tid i världen på att uppfinna ett om man säger så ... suck.

Skynda dig hem långsamt!


Min nedräkning har börjat ... bara 138 dagar kvar!

Smörlåtarnas popdrottning, haha. Ganska skön titel, skulle egentligen haft en annan först - men det kommer vid ett senare tillfälle. Nu blev det denna bara för att jag har en speciell spellista på ipoden, och jag tänkte skriva in ett översatt medley.

"Ord kan vara så svåra att tro på, dom kan vilseleda oss alla. Jag låter mina känslor vara min guide och går på det som fyller upp mig inombords.
Jag vet att
det jag känner är djupt, det är något som du inte kan förlora!
Du kommer snart att få se att
hjärtat mitt kommer stå ut den här tidens test. Så som det kommande dagarna skall passera, kommer jag att tänka på dig hela tiden

ditt ansikte, ditt hår, dina ögon, dina läppar och
den söta smaken på hur du smakar.
Du förstår …
du är min prinsessa och min anledning för en sång och jag kan knappt vänta på de dagar då jag ska få fylla dig med all min kärlek.

Jag vill vara din sol, dina stjärnor och din måne!
Jag vill vara din första varma sommardag i Juni och jag vill vara den som
är dig trogen och ärlig!
Jag vill bara vara dig nära

Jag lever här och nu och du lever här och nu inom mig, för varje sekund som jag känner
saknaden efter dig, så blundar jag och du är för alltid med mig! "

Vi Hörs Snart! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0