Punkt.

Idag var första dagen på min säljutbildning. Rätt så soft, men lite små tråkigt. Var mest ren och plan fakta som tragglades igenom. Men men, som våran Coach sa "Det är viktiga och grundläggande kunskaper." haha.

Lite små skön är han måste jag ändå säga, skämtsam och lite små nörd. Tyckte dock om att han citerade ur Lejon Kungen mitt i en Power point presentation. I like!

För övrigt så har jag kommit fram till att helgens fylla och mammas och mina tidigare bravader har resulterat till att never ever again - ofta man säger så men sällan lyckas. Nä, usch. Har en spelledig helg den som nu kommer, men jag ska fan hålla mig ifrån packade as och pinsamma situationer. Med andra ord, jag ska inte vara packad och göra bort mig!
Fast ser det samtidigt på ett positivt sett, bjuder på den!
Ska istället försöka få nå bättre och mer nyttigt gjort så som att kanske gå och klippa mig, köpa en påse chips och kolla på Simpsons, eller bara ligga i sängen och gräma mig över att jag saknar så himla mycket. Nyttigt, mums - Det är du absolut!

Både kropp och knopp ligger på topp. Och jag har sagt det ofta nu i det sista, men det finns inget som kan ta bort det smilet jag har emellan öronen för tillfället, vinden ligger på och knuffar mig uppåt toppen.
Alfakassan har äntligen fått tummen ur röven, oh - my money is coming. Jobbet har börjat. Nu fattas bara seriesegern, lägenheten och hjärtat. Men, tålamodet är stort hos den som väntar!

Idag har varit en skön dag och jag har suttit och gått igenom all min musik, vilket uppenbarligen har behövts. Shit vilka stunder. haha! Men så hitta jag en mapp, aaaaaa - han är min man! Ska sååå gifta mig med honom. (Sorry Zarre, men sen så vet vi ju hur ofta det skulle hända!) haha.

Fotboll blir det mer utav imorgon, eller ah - idag med tanke på klockan. Mer maradona!
Hoppas bara arslet mitt hänger med denna gången.

Lenny Kravitz - I belong to you.

"You are the flame in my heart,
you light my in the dark.
You are the ultimate star...

.. Now I'm gonna live my life
Giving you the most in everyway
.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0