en väärldslig sak, ahaa!

Snart är denna veckan också äntligen slut, eller ah - vi är ju iaf halv vägs igenom! Woho.
Känner mig små krasslig, vet inte om jag håller på och bli sjuk igen. Men har ju aldrig riktigt tillåtit mig själv till och bli helt frisk då jag valt att åka iväg och träna osv. Men det får väl tiden visa, känns som om det finns värre saker och bry sig. Har börjat ta saker lite mer med en nypa salt. Mycket snack åker in genom ena örat och ut genom det andra. Men man orkar inte engagera sig så mycket i saker och ting kring ens medmänniskors liv när dom säger en sak och gör en annan. Innerst inne måste man ju alltid tänka på sig själv, vilket jag vet att jag absolut suger på. Me, myself & I har aldrig riktigt varit en första prioritet - men jag har samtidigt lärt mig och hantera det.
Det roliga är ju att jag och min polare Yasmina, vi har ju våldgästat Gretas lite nu i det sista, och när man kommer dit - det är ju så jävla uppenbart till varför vi gjorde valet med och dra oss ett steg tillbaka. Äckligt säger jag bara!
Hon är ihop med hon, men hon är otrogen med allt och alla, medans den tredje letar ny kärlek men har en väntandes hemma. Varför vara med någon om man ändå inte kan hålla sig till en? Eller varför vara så jävla blåögd och låta det passera? Jag förstår inte riktigt problemet som alla har börjat "gnabba" om nu i det sista, men jag tycker det är patetiskt.
Synd och säga, men allt är sig likt. Spela ni spel, men jag vill inte vara med och leka. Hellre den ensamvarg som jag själv tränat mig till än och bjuda på mig själv till folk som inte vet hur man ska uppskatta saker och ting.

Har varit på en ny intervjuv, svar inom två veckor så vi får väl se. Har lite saker och fixa i stan imorgon - tack vara tattarungarna i Kungälv samt min briljanta kompetens!
Men det ser ut som att det kommer lösa sig hyffsat bra, lite irreterande dock och vara utan all min musik och det där lilla extra som jag hade med mig. Min kärlek!

Har kommit fram till lite planer inför året, 1-3 Maj så är vi ett gäng som ska bestiga malmös krogar samt inta Köpenhamn med storm. Magic System ska spela där under lördagen och jag är tvääääääär glad som ska dit! Boougher boougher! :D
Ska försöka få mitt taniga lilla arsle upp till Norrland till syster min. En vecka si sådär.
Sen så har vi det skönaste, Tjeckien Open - innebandy cupen i Prag. I liiike it alot! Får vi se till och fullborda nu flickor!

Idag har jag haft en abstinens dag på soffan. Sprängande huvudvärk, en halvkrasslig mor och en extrem saknad efter dig min kära. Tittar på dig hela tiden och varje dag. Du är otroligt vacker!

Jag är som en söndag morgon och du en fredag natt. Och när vi kysser varandra så är det som en perfekt weekend, inte ett regn moln i sikte.
Och när jag känner mig ensam, så är du biten i mitt liv som fattas!
Och när du börjar få andnöd, så vill jag vara tjuven som tar den!

Det finns så många sånger som jag kan sjunga för att få tiden att gå. Och för tillfället så börjar det ta slut på min kreativitet till att förbruka min tid till något annat än att enbart tänka på dig. Jag har en bild på dig som jag alltid har mig nära, bara för att se ditt vackra du varje dag. Med dig är vad jag föredrar att vara, men nu är vi där vi är - jag här, du där.
Ibland känns det svårt och jobbigt, men samtidigt är det ett faktum att din famn är oumbärlig för mig.
Nu är det en period då minutrarna känns som timmar och timmarna känns som dagar ...


Hanson - With you in your dremas.

Christina Millian - Us against the world.

Michael Bublé - Home.

The Veronicas - Untouched.

David Archuleta - To be with you.

Richard Marx - Right here waiting. 
Darin Ft Kat De Luna - Breathing your love.
Agnes - On and On.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0