Rebound kärlek och psykbryt!


Finns en rolig och lite trevligare historia bakom denna bild, men det behåller jag nog för mig själv!
Det här är iaf min kärlek, eller ah - tillfälliga sådan!



Sen så kan man ju börja undra. Om man har ett akvarium så kanske man känner för att piffa upp det lite. Man sätter dit någon fin bakgrunds bild på kanske nå vackert korall rev eller några sköldpaddor. Ja, typ vad som som har med vattenlivet och göra. Men nejee! Haha, min mamma har prytt sitt akvarium med något helt annat!



En annan rolig grej var att mamma kom på förtvivlat att hon inte skulle tagit bort texten som hörde ihop med denna fantastiska gris. "My room, my mess, my buisness!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0