Väduren.

"Den som är född i Vädurens tecken präglas enligt astrologin av en stark energi och handlingskraft.
Väduren är en god ledare som sätter vänlighet och rättvisa i centrum. Strävar efter mycket glädje och aktivitet och vet att han/hon "är" någon. Men mitt i all aktivitet behöver även Väduren komma ifrån ibland för att få lite lugn och ro. Få vara ensam med sina egna tankar!

Utåtriktad, glad och energirik och äger samtidigt en stor portion humor.
Mot nära och kära är Väduren ömsint, mjuk och förlåtande vilket gör till en älskvärd person!

Väduren är innerst inne mycket stolt över vem han/hon är och vad den åstadkommer - men skryter inte utan visar ödmjukhet som gör Väduren mycket omtyckt. För Väduren är kärlek och trohet det allra viktigaste i livet. Han/hon är generös samt ger passionerad och fantasifull kärlek till sin partner. Trygghet och värme är viktiga delar, och Väduren förväntar sig att få det tillbaka utav sin partner eller vän.

Väduren vill gärna känna att den har rätt oavsett vad andra kanske tycker. "


Jaha... Jag är Vädur - så det här som står ovanför, står för mig ... med andra ord ...

Jag sprudlar av energi och är alltid glad. Ibland kan folk spy för att jag har på tok för många ord som vill komma ur munnen samtidigt, eller för att när det är läggdags och dom är trötta så är jag pigg som en lärka och vill leka.
Det står även att jag har "en stor portion humor." haha, tjaa - det betyder ju att mina otroligt dåliga skämt måste fungera!
"Ömsint, mjuk, förlåtande, generös - kärlek och trohet är det allra viktigaste i livet ..." Jaaa.... Det är ju bara ren fakta, svart på vitt. Jag är en jävla toffel, oh damn I am proud of it! Jag tycker om och vårda, skämma bort och behandla min respektive som en prins/prinsessa. Men vadå då? Världen är ju uppbygd så. Dominant, toffel - vänster, höger - emo kid, brat. Vissa väljer, visa formas sånna. Och ja! Jag är en Toffel.
Och det där med att Väduren gärna vill ha rätt, tss ... jag vill inte gärna ha rätt. Jag HAR rätt - för jag är alldeles för kinkig för att inse att jag har fel. I dom flesta lägen, annars så försöker jag byta samtalsämne på ett smidigt sätt ... "ja, men hörde du inte om isbjörnen som flög flygplan helt själv!?"  

Sleep tight! /K



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0