Totallt ointressant!

Sveriges väder håller i sig. Grått & Trist, rent utsagt förjävligt! I och för sig så ska jag inte klaga så där jättemycket, jag HATAR snö - och jag slapp det i år! haha. Men ändå. Måste det vara så grymt deprimerande väder hela tiden?

Fredag, löndag - start på helg. Och jag sitter och taggar mig till tusen för att göra en grym match idag. Med tanke på att det senaste har varit rena fiaskon! Grundsund blir absolut ingen lätt match. Sist vi mötte dom, vann vi hemma med 1-0 vilket enligt mitt tycker är inget "innebandy-resultat." Tjejerna har mycket spring i benen, och spelar ett sånt sjukt irreterande spel. Slå bollen, jaga, slå bollen, jaga osv. Man hinner aldrig riktigt få upp något lir. Kommer bli en seg resa både dit och hem. Men, ska hålla humöret uppe och fokusen på topp!

Mer och komma skall!
Solong /K

Kommentarer
Postat av: Emma

har du gått och blivit en bloggare kerstin!? :)
hehe.
puss söta

2008-01-28 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0