Tappra soldater!

Helgens match var emot Partille borta. Vi visste att det skulle bli en tuff match. Sist vi mötte dom förlorade vi. Men denna match var vi alla i laget tappra soldater, vi slet med både kropp och själ - och la verkligen in hjärtat i det hela! Vi visade minsann dom vad vi går för - Marstrand IBK är inga bönder, vi är tappra soldater! Vi tog hem skiten med 1-4 ... och det förtjänade vi verkligen!

Det ska ju bli oerhört intressant om hur deras matchreferat kommer se ut!

Veckan har börjat, grått och trist som vanligt i detta underbara Sverige. Men snart blir det nog ljusare tider. Eller ah, man kan ju iaf hoppas!

Imorgon så ska jag fixa lite små saker, springa förbi Pheonix och Chilli. Leka lite med "frugan" min - sen iväg till Kungälv för att sitta och glo innebandy. Inte så mycket att skriva förtillfället, jag är lika tråkig och bitter som vanligt! HAHA.

I Am A Legend ska jag kolla på nu, får väl se om det är något och hänga i granen.

Solong /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0