Oskulden tagen.

Sedär ja .. då har jag blivit som "vissa" andra. En s.k. bloggare! haha.
Det var väl på tiden kanske?

Klockan är 09.00 och jag har inget mer vettigt att göra än och glo på "the faboulus life of famous." Tv:n rullar, med labtopen i knät. Ner kurad under täcket och inte ens ork att gå på toa. Haha. Snacka om att latheten själv krypit sig in under skinnet nu när man inte gjort något vettigt på ett tag!

Idag är det även fredag, helg - skönt. Iofs, har jag ju helg 24/7, men nu får ju polarna lite ledighet - haha. Och jag lite socialt umgänge. Sååå patetiskt! HAHAHA.

Månadens Ipod lista:

1. The Kooks - Naive
2. Black Eyed Peas ft. Papa Roach - Anxiety
3. Skillet - Rebirthing
4. Anna David - Fuck Dig
5. Lupe Fiasco - Superstar
6. DMX - Lord give me a sign
7. Amanda Jensen - Hallelujah
8. Good Charlotte - I don´t wanna be in love
9. Unwritten Law - Seeing red
10. Fall out Boy - I´ve got all this ringing in my ears and none on my fingers
11. Neverstore -  So much of not enough
12. Huey ft T.Pain, Bow wow - Pop, Lock & Drop it
13. Franchize Boys - Oh, I think they like me
14. Our Lady Peace - Innocent
15. CKY - Close yet far


Saftey first! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0